چرا وب24 طراح موفق کسب و کار آنلاین شماست؟

اصولا قصه مهاجرت از کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین همیشه گرفتاری‌های خودش را دارد به خصوص زمانی که بخواهید افرادی را در کنارتان قانع کنید که تبدیل شدن به کسب و کار آنلاین، در وضعیت امروز، بیشترین سود را دارد. بیایید به کمی قبل‌تر برگردیم.

 در بازار سنتی قدیم (و حتی امروز) که خاطره کسب و کار پدربزرگ‌ها است، وقتی یک نفر وارد حجره می‌شد، از همان ابتدا حاج آقا بلند می‌شد و با احترام و تکریم، مشتری را تا پیشخوان راهنمایی می‌کرد و در همان فاصله کوتاه، شرایط مشتری که به مغازه‌اش آمده می‌سنجید. مثلا مشتری یک پسر بچه مدرسه‌ای است که به همراه پدرش برای خرید آمده و یا یک مرد جا افتاده است که بعد از کلی جستجو به این مغازه رسیده است. در مورد اول حاج آقا باید جوری سناریو را بچیند که به مزاج پدر برای خرید خوش بیاید و در مورد دوم هم به نحوی صحبت کند که مرد جا افتاده به آخرین جایی که برای خرید آمده است، اعتماد کند و خریدش را تمام کند.
جامعه هدفی که یک بازار سنتی برای خود تعیین می‌کرد، بر اساس حضور مشتری رقم می‌خورد اما امروز کسب و کار آنلاین به گونه‌ای است که شما باید یک پرسونای فرضی برای جامعه هدف مشتریان خود در نظر بگیرید. 
بعد از تمام این موارد وقتی به این نتیجه رسیدید که کسب و کارتان را آنلاین کنید، باید در این مسیر برای موفقیت کسب و کارتان هزینه کنید، زمان بگذارید و تلاش کنید. یعنی چه ؟
یعنی شما برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و موثر، تولید محتوا، بهینه سازی سایت، تبلیغات و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ، دست از صرفه جویی در هزینه بردارید تا بتوانید در این مسیر پیش بروید و تلاش کنید که جامعه مخاطب‌تان شما را ببیند و خرید کند.
حالا مسئله این است از میان این همه شرکت طراحی سایت و آژانس‌های تبلیغاتی، از کجا بدانیم که به کدام یک اعتماد کنیم؟
سال‌ها پیش، رضا شیرازی مدیر وب24، تیم حرفه‌ای خود را با شعار "ما چیزی بیش از یک سایت برای شما طراحی می‌کنیم" آغاز کرد. پس از آن با در نظر گرفتن نیاز مشتری و نقشی که وب24 در زمینه داشت، "طراح موفقیت کسب و کار" مشتریانش شد.
بدو بدو حراجش کردیم: سایت آماده، سایت آماده!
امیدوارم تا به حال کارتان به شرکت‌هایی نخورده باشد که یک پلتفرم آماده، تحویل‌تان می‌دهد بدون توجه به اینکه بدانند هدف شما از راه‌اندازی سایت چیست، شما را رها می‌کنند. مشکل استفاده از پلتفرم آماده طراحی سایت نیست. پس کجاست؟
شرکت مورد نظر باید بر اساس هدف شما، که قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید و یا طراحی سایت گردشگری، سایتی با تجربه کاربری خوب تحویل شما دهد. پس از آن برای بهینه‌سازی سایت، تبلیغات مختلف از جمله تبلیغات کلیکی (در یکتانت می‌توانید انواع تبلیغات کلیکی خود را در معتبرترین رسانه‌های ایران و با تضمین کلیک‌های واقعی و قیمت کلیک دلخواه نمایش دهید.) ، بررسی الگوریتم‌های روز گوگل، و نکات مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ، پا به پای شما و حتی جلوتر از شما برای کسب و کارتان دلسوزی کند. 
وب24 بر اساس نیاز شما و مخاطبین سایت‌تان، طراحی سایت حرفه‌ای انجام می‌دهد. برای مثال هیچ گاه در موضوع طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت گردشگری یا طراحی سایت فروشگاهی قالب یکسان ندارند. چون مخاطب و نیازهای دو طرف با هم متفاوت است. بعد از طراحی سایت، تیم وب24 شما را تنها نخواهد گذاشت. رعایت اصول سئو سایت، امنیت، سرعت سایت، گرافیک و تمام مواردی که باعث شود شما در گوگل، نتیجه بهتری کسب کنید و ترافیک بیشتری به سمت سایت‌تان روانه شود، روی سایت شما انجام می‌شود.
از آن‌جایی که یک سایت حرفه‌ای مانند موجود زنده‌ای می‌ماند که باید به اقتضای زمان به او تغذیه بدهید، تمیزش کنید و مراقبش باشید، کارشناسان وب24 در تمام این موارد شما را راهنمایی می‌کنند تا سایت به روز و زنده‌ای داشته باشید.
الو؟ ببخشید بد موقع سایت‌مان آتش گرفته است لطفا مدیر را بیدار کنید!
یکی از مواردی که کسب و کارهای آنلاین با آن روبرو می‌شوند، عدم پشتیبانی سایت است. اینکه در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در سایت شما اختلالی به وجود بیاید. شما در حال بالا و پایین پریدن برای حل مشکل هستید و تنها کاری که می‌توانید بکنید برای شرکت سرور، یا پشتیبانی سایت‌تان، تیکت بزارید و منتظر جواب بمانید. 
کارشناسان وب24 در تمام مسیر کنار شما است. پشتیبانی تیم وب24، در هر ساعت از شبانه روز این اطمینان خاطر را به مشتری می‌دهد که اساس کسب و کارش را در جای محکمی پایه گذاری کرده است. حتی در مسائلی غیر از طراحی سایت، در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز شما را راهنمایی و مشاوره می‌دهد.
گوگل: متاسفیم! الگوریتم مورد نظر شما منقرض شده است!
در جایی که گوگل هرروز چند تغییر در الگوریتم‌های خود ایجاد می‌کند، شما باید روزانه دانش خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ به روز کنید. این کار را می‌توانید به متخصص آن بسپارید. در وب24، که اولین و بزرگترین شرکت سئو در ایران است، با در نظر گرفتن دانش به روز دنیا، سئو و پشتیبانی سایت شما را به عهده می‌گیرد و با مشاوره و راهنمایی به موقع، لذت کسب و کار آنلاین را برایتان رقم خواهد زد.
برای شروع و انتخاب یک شرکت طراحی سایت، شما ابتدا ویژگی یک سایت حرفه‌ای را بشناسید، سپس در مورد سابقه شرکت اطلاعاتی به دست آورید و نمونه کارها را با دقت مشاهده کنید. در وب24، نمونه کارها به طور دقیق داخل سایت بارگذاری شده و  در دسترس‌تان قرار گرفته است. پس از آن برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با تیم وب24 تماس بگیرید و کارتان را به تیم متخصصی که از سال 77 در این زمینه تجربه کسب کرده است، بسپارید. 
 
شماره تماس با وب24 : 86086864 - 02186086906